تجربیات کار در کد تخفیف پرتخفیف

یادداشت های روزانه فردی من درباره آنچه میخوانم و انجام میدهم. مشغول در پرتخفیف

تجربیات کار در کد تخفیف پرتخفیف

یادداشت های روزانه فردی من درباره آنچه میخوانم و انجام میدهم. مشغول در پرتخفیف

سئو کار مشغول در پرتخفیف

https://portakhfif.com/

  • ۱
  • ۰

کمی درباره من و دنیای کد تخفیف ها!

همون طور که در صفحه درباره من نوشته ام ، قصد دارم که درباره تجربیاتم در زمینه سئو و پروژه های مختلفی که در زمینه در دست دارم بنویسم. البته درباره تجربه سایت پرتخفیف مطلب تحت عنوان " بازاریابی محتوایی با طعم کد تحفیف " نوشته ام که اگر مایل باشید می توانید آن را مطالعه کنید. البته در این وبلاگ هم چیزهای خواهم نوشت که غیر تکراری باشد.

 

بازاریابی محتوایی را چطور مطالعه میکنم؟

معمولا برای بازاریابی محتوایی می توان از سایت های خارجی شروع کرد و با مفاهیمی مانند تعریف بازاریابی محتوایی و مراحل طراجی استراتژی بازاریابی محتوایی آشنا شد. به همین منظور می توانم سایت های زیادی را در این زمینه به شما معرفی کنم البته شما می توانید با سرچ کلمه content marketing نیز به اطلاعات بسیار خوبی دست پیدا کنید . به صورت ویژه پیشنهاد میکنم پادکست هایی که در این زمینه انتشار میابند را نیز بشنوید. جای شکر باقی است که به تازگی منابع فارسی زیادی هم در این زمینه در درسترس هستند که البته ترجمه از روی منایع لاتین هستند. به طور مثال ما برای تنظیم استراتژی در انتشار کد تخفیف دیجی استایل به طور ویژه از راهکارهای بازاریابی محتوایی استفاده کرده ام. که در معرفی منابع و پادکست ها به زودی مطلبی در این وبلاگم خواهم نوشت.

 

یک نمونه از بازاریابی محتوایی

ما در پروژه های خود به صورت ویژه روی بازاریابی محتوا و استراتژی محتوایی سایت وقت می گذاریم و ساعت ها با طوفان فکری می توانیم مدل ها و طرح هایی را بیابیم و بارها و بارها آن را تست کنیم به طور مثال یکی از نمونه های اجرایی ما در پروژه کد تخفیف پرتخفیف به صورت خیلی تخصصی روی آن کار کردیم کد تخفیف اسنپ  بوده است که درباره آن نیز پیشنهاد میکنم ابتدا سایت پرتخفیف را بررسی کنید تا در مقالات بعدی گام به گام از این پروژه را برای شما شرح دهم.

 

جمع بندی: در این وبلاگ قصد ندارم که چیزی را آموزش بدهم!! تنها قصد اصلی من انتقال تجربیاتم است و نوشتن درباره تجربه ها ، موفقیت ها و حتی شکست هایی که در پروژه ها داشته ام. در ابن بین سعی میکنم درباره مطالب جدیدی که می خوانم هم چند خطی بنویسم. و آن ها را با شما شریک شوم. و حتما مطالب زیادی وجود دارد که شما آن را به من آموزش دهید. در این مطلب کمی درباه پرتخفیف و کد تخفیف ها نوشتم. تا مطالب بعدی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی